آموزش کالیمبا در کرج

آموزش کالیمبا در کرج، در آموزشگاه موسیقی ملودی. در ادامه توضیحاتی در مورد ساز شناسی ارائه می شود.

آموزش کالیمبا و ساز شناسی کالیمبا

آموزش کالیمبا در کرج گوهردشت زیر نظر استاد آیناز مقدم. جهت آشنایی با رزومه ایشان می توانید بر روی این لینک اشاره نمایید. همچنین برای آشنایی با این ساز به بخش ساز شناسی کالیمبا مراجعه نمایید.

آموزش کالیمبا در کرج
آموزش کالیمبا در کرج

قیمت کالیمبا

قیمت کالیمبا بسته به نوع و کیفیت این ساز می تواند متغیر باشد. اما کالیمبا از جمله ساز هایی است که قیمت آن بنا ساختار بسیار ساده ای که دارد نسبت به دیگر ساز ها بسیار پایین تر می باشد. البته با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه کرد بیشتر می توان ساز هایی با کیفیت چوب و تیغه بهتر تهیه نمود که متعاقبا در کیفیت صدای آن نیز مطمئنا تاثیر گذار خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آموزشگاه موسیقی ملودی از طریق لینک تماس با ما در تماس باشید تا از قیمت این ساز مطلع گردید.

کلاس کالیمبا

کلاس کالیمبا کلاسی است بسیار جذاب. چرا که فراگیری این ساز می تواند بسیار راحت تر از چیزی باشد که تصور می کنید. این ساز به دلیل ساختاری ساده و نیز در دسترس بسیار مورد توجه مخاطبان و متقاضیان قرار گرفته است. البته که فرا گیری این ساز به مانند دیگر ساز ها نیازمند مقدماتی است.

اما از آنجا که این ساز بنا به خصوصیات خود دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد طی دوره آموزشی این ساز به مراتب کوتاه مدت تر از دوره های تخصصی دیگر ساز ها است. چرا که در ساز هایی از جمله پیانو و یا ساز های کلاسیک ایرانی و یا غربی و یا حتی ساز های فولک قاعده بر روش و سیستم آموزش کلاسیک است.

آموزش کالیمبا در آموزشگاه موسیقی ملودی

اما در این ساز همانطور که ذکر آن رفت بنا به خصوصیات منحصر به فردی که دارا می باشد نیاز به فراگیری دوره های کلاسیک و پیش نیاز هایی که در دیگر دوره های جزو الزامات بحث آموزش می باشد در این ساز نیاز نخواهد بود. ملاک عمل این ساز در فرا گیری آشنایی مختصر با ریتم و ویژگی های صدا و در نهایت نت های هارمونیک می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن در حد نیاز این ساز می توان این موارد را آموخت.

آموزش کالیمبا در کرج

یکی از اهداف آموزشگاه موسیقی ملودی در زمینه پرورش و آموزش موسیقی این است که تمامی هنرجویان ابتدا نسبت به برقراری ارتباط با موسیقی درک مناسبی داشته و سپس نسبت به آموزش اقدام نمایند. لذا در تمامی طول دوره همواره با توجه به سیاست های این آموزشگاه تمامی هنرجویان در هر جلسه مورد بررسی مداوم از جانب اساتید و نیز آموزشگاه قرار می گیرند. تا در صورت بروز مشکل در مسیر آموزش موسیقی سریعا نسبت به رفع آن اقدام گردد.

اهداف یادگیری

اهداف یادگیری سا ز کالیمبا. از دیگر اهداف میان مدت این آموزشگاه که در خصوص کلاس های این ساز کاملا مشهود و قابل لمس می باشد لذت بردن تمامی هنرجویان از کلاس و مهمتر از همه ساز خود است. لذا همواره در تلاش خواهیم بود که مسیر آموزش موسیقی شما را هموار و لذت بخش نماییم.

هزینه کلاس کالیمبا

هزینه کلاس کالیمبا به مانند دیگر ساز ها و با توجه به نرخ ابلاغی از سوی نهاد ذی ربط تعریف می گردد لذا مدت زمان آموزش این ساز هفته ای یک جلسه 30 دقیقه ای خواهد بود و هزینه دریافتی به صورت ماهیانه 4 جلسه ای محاسبه خواهد شد.

از بخش های متنوع بلاگ آموزشگاه موسیقی ملودی نیز دیدن نمایید

آموزش کالیمبا به کودکان

آموزش کالیمبا به کودکان یکی از بهترین گزینه ها برای پرورش و نیز کلاس آمادگی موسیقی برای کودکان است. همانطور که قبلا نیز گفته شد،  این ساز بنا به ساختار ساده ای که از لحاظ ملودیکی دارد می تواند گزینه ای مناسب برای پرورش و یا حتی آموزش موسیقی به کودکان باشد. باید توجه نمود که در بحث موسیقی کودکان ابزار مورد نیاز بایستی ساختاری کاملا ساده،  قابل درک و نیز در دسترس باشد که کالیمبا از تمامی این ویژگی ها برخوردار است.

چقدر طول می کشد کالیمبا یاد بگیریم

چقدر طول می کشد کالیمبا یاد بگیریم؟ مدت زمان تقریبی یاد گیری تمامی ساز ها به دو عامل اصلی علاقه و تمرین بستگی دارد. لذا کالیمبا نیز از این قاعده مستثنا نبوده و مدت زمان یادگیری آن بسته به میزان علاقه و تمرین شما خواهد داشت. اما مدت زمان تقریبی برای فراگیری این ساز و کسب نتایج اولیه بین 3 تا 6 ماه خواهد بود و کل دوره فرا گیری این ساز در حدود 1 سال به طول خواهد انجامید.

از اینستاگرام آموزشگاه موسیقی و ویدئوهای بسیار زیبای آموزشگاه موسیقی ملودی دیدن نمایید

انواع کالیمبا

انوع کالیمبا. همانطور که در بخش ساز شناسی کالیمبا به آن اشاره شد کالیمبا در سایز های مختلف موجود است. البته در بازار ایران معمولا یک نوع آن بیشتر در دسترس نیست اما جنس بدنه آن از انواع مختلف شیشه ای چوبی و حتی از پلاستیک مقاوم نیز تهیه می گردد. این ساز در انواع ایرانی و چینی در حال حاضر در بازار موجود می باشد.

از کجا کالیمبا تهیه کنم

از کجا کالیمبا تهیه کنیم؟ کالیمبا را می توان از فروشگاه های ساز تهیه نمایید. البته همواره مد نظر داشته باشید که جهت تایید ساز با آموزشگاه و یا استاد خود در این زمینه مشورت نموده. تا در صورت بروز مشکل در ساز از لحاظ فنی و یا سونوریته بتوانید ساز مورد نظر را مرجوع نموده و ساز دیگری را تهیه نمایید. البته جهت تهیه ساز با آموزشگاه نیز می توانید در تماس بوده و نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

آموزش کالیمبا در کرج گوهردشت

آموزشگاه موسیقی ملودی تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی در کرج و گوهردشت